środa, 2 marca 2016

Blog zawieszony...

Niestety przyszedł ten moment. Myślałam, że obejdzie się bez tego, ale wszystko na to wskazuje.
ZAWIESZAM BLOGA.
Powodów jest dużo:
Mało czasu, brak weny, mało komentarzy pod rozdziałami...
Komentarze motywują mnie do dalszego pisania, a jak ich jest ledwo dwa, to myślę, że w ogóle się do tego nie nadaję. ( i chyba sie nie nadaję )
Bloga zawieszam na CONAJMNIEJ pół roku. Może jak coś przyjdzie mi do głowy, to wrócę szybciej.  :D
Przepraszam Was bardzo!!!
Black.

8 komentarzy:

  1. Ja będę czekać :) Obyś jak najszybciej wróciła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że zawieszasz i to akurat w takim momencie -.- Ale będę czekać i mam nadzieję, że szybko wrócisz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Będziemy czekać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciebie to już całkowicie poje*ało!!!
    Co Ty tu mi odstawiasz!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pół roku to bardzo dużo :( mam nadzieje że jednak wrócisz wcześniej :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałaś nominowana do liebster award. Szczegóły znajdziesz tutaj
    http://about-zeberka.blogspot.com/2016/03/liebster-award-2.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie zawieszam? nie przyjmuję tego do wiadomość. Czekam na kolejny rozdział, a jak za długo będziesz kazać czekać to cię znajdę i zmuszę do pisania :)
    ps. To nie groźba tylko ostrzeżeni/ obietnica :D

    OdpowiedzUsuń