niedziela, 16 października 2016

Nie wiem co napisac....

Nie wiem czy mam przepraszać, bo nie wiem czy mam za co.
Mam problemy i kompletnie nie mam nastroju do pisania, nie wliczając, że nie mam jeszcze czasu na pisanie. Jeśli wszystko się rozwiąże w najbliższym czasie to do Was wrócę z podwójna siłą do pisania, a jeśli się nie rozwiąże to niestety, ale to bedzie koniec.
Jeszcze się z Wami nie żegnam, bo mam nadzieję, że jeszcze tu wrócę.
Nie zdziwie się jeśli nikogo tu już nie ma.
Pozdrawiam.
Black.

6 komentarzy:

  1. Poukładaj sobie wszystko i dopiero wtedy wróć. Możesz być pewna, że ja będę czekać 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekamy na ciebie i życzymy powodzenia��

    OdpowiedzUsuń
  3. Poukładaj sobie wszystko, bo inaczej nawet jak będziesz próbować pisać to nic ci nie wyjdzie.
    Mam nadzieję, że wrócisz jak najszybciej.
    Czekam <3
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. ale my Ci kochana chętnie pomożemy jeśli możemy! :*:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Poukładaj sobie wszystko, a później wróć do nas. Ja będę czekać
    na pewno ;) Trzymaj się, buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć zostałaś nominowana do LIEBSTER AWARD. http://zawszewalczoswojemarzenia.blogspot.com/2016/11/libster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń