piątek, 13 maja 2016

Koniecznie przeczytaj!

 Może na początku chciałabym podziękować wszystkim, co pod poprzednim rozdziałem zostawili komentarz! Nie wiedziałam, że aż tylu tu was jest! Dziękuję bardzo kochani!! Dajecie mi niezłego kopa!
A Teraz do sedna!

Nie wiem, czy może kojarzycie taką osobę jak I'm dead. Nie wiem również, czy znacie jej bloga. Jeśli nie to nic się nie stało. 
Chciałam po prostu ogłosić, że zwariowałam. Ta na górze mnie namówiła na wspólne blogowanie i sama nie wiem co z tego wyjdzie. Dla świętego spokoju się zgodziłam, ale ja wam mówię, że źle się to skończy. 
Jeśli macie czas i chęci oczywiście, to zapraszam tutaj To give everything. 

Pozdrawiam serdecznie!
Niebawem znowu się odezwę z nowym rozdziałem! Moje mysie pysie!
Black. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz